Wednesday 19 September 2012

Hobi tahun lepas :D

assalamualaikum...

hari ini aku nak cerita pasal hobi aku dengan geng2 aku, tapi hobi tu bertahan selama setahun jer. tahun nie kitorang sumer tak sempat nak melayan hobi kami tu.nak tahu ape die? HIKING! ok, kasi bold cikit.hee. korang penah mendaki bukit or gunung? gunung, oh! bile la boleh tawan gunung plak. hobi kami start bile ade akak senior ajak kitorg follow diorg pergi broga hill. ok! mule2 pikir, dah lame x exersice sejak keje nie.larat ker nnti? huh! gasak la. ramai yg pergi time tu.so,mesti la enjoy! 

1. Broga Hill - 1st time hiking!


gerak sblm subuh! singgah shell tuk smyg n bekpes. :D

sumer sampai kat puncak ke-2. 

lpas rehat separuh turun nak balik...xlarat da...

geng2 aku? kitowg teruskan perjalanan ke puncak ke-3!! haha:) see, kitowg berjaya.

time nak turun, kitowg rehat jap kat celah batu! bayangkan la,matahari tegak kat kepala.

budak kuat hiking! 

lpas turun cari kedai makan.minum air kelapa! ahhh..lega tekak.sumer makan tahap kebuluran.haha:) lpas habis makan kitorg singgah ait terjun sungai tekala...badan yang peluh lekit2 da xder,haha! lepas puas mandi2 ala puteri bunian kitowg gerak balik.lalu sebelah empangan semenyih.aku stopkan kete.mula2 dowg semua cuak.lpas tahu aku stop sebab nak amek gambar sumer macam orang gile gambar! hehe:) sangat seronok hari tu.balik rumah semua orang pengsan! :p


happy reading & thank you. *nanti aku masukkan entry tempak2 hiking lain.

No comments:

Post a Comment