Thursday 13 September 2012

kaki aku terseliuh ke patah?

assalamualaikum...


aku nak sambung dari entry anjing-oh-anjing. so, nak tau tak ape kesanimbungan kisah kaki aku yg terpeliot tu?ni aku nak story la.
 
malam kejadian tu bila dah sampai rumah memang kaki tak boleh jejak tanah langsung! sangat-sangat sakit ok! maka dengan bangganya aku main teng-teng malam-malam bute tu. dan malam tu terpaksa tidur bilik bawah.tak larat aku nak melompat-lompat macam pocong naik tangga.sigh!

keesokannya aku mintak tolong en bilal hantarkan ke klinik. doktor cakap mungkin patah! so dia bagi surat untuk pergi ke PPUKM (tempat aku kerja jer)  dengan pesanan GOOD LUCK FOR CUTI-CUTI MALAYSIA. cis,doktor nie.ape pun tak boleh. kitorg pun menuju ke ppukm.buat x-ray. ok! tulang kaki saya retak.terima kasih doktor. MC for 1week. and the best thing, kaki aku kene simen. :')


mereka yang melawat. mekasih.sobs! 



happy reading & bukak kasut tinggi anda tu sebelum lari! sobs... :')



No comments:

Post a Comment